Parfumul preferat

Industria parfumurilor este suficient de complexă încât fiecare persoană să-și poată găsi parfumul potrivit. Poate că este mai greu până îl găsești, căci trebuie să încerci mai multe variante până te hotărăști la un anume parfum, însă odată ce ai făcut acest pas, vei şti că acela este parfumul tău şi nu vei mai rămâne fără răspuns atunci când cineva te întreabă care este parfumul preferat. La fel cum ai un film preferat pe care l-ai putea vedea de zeci de ori și nu te-ai plictisi, un restaurant sau un fel de mâncare preferat, la fel cum abordezi un anumit stil vestimentar pentru că așa te simți tu bine sau cum alegi anumiți oameni în compania cărora preferi să fii, tot așa trebuie să te diferențiezi de ceilalți printr-un miros propriu și să-ți alegi un parfum care să te pună în evidență într-un mod plăcut și care să-i facă pe cei din jur să te întrebe cu ce te-ai dat.

Din păcate, ce mi se potriveşte mie, nu ţi se potriveşte și ţie. Trebuie să descoperi singur care este parfumul care îţi trezește simțurile și simțurile celor din jur, parfumul care în contact cu pielea ta emană o mireasmă plăcută și care te face să te miroși singur din când în când la încheietura mâinii. Da, atât de mult trebuie să-ți placă parfumul pe care-l porți pe piele, căci în timp va deveni parte din tine și poate vei fi identificat când intri într-o încăpere după parfumul pe care îl porți.

Știi că fiecare casă are propriul miros. Un miros care nu e dat de ceva anume, dar care o face specială. Când intri în propria locuință nu sesizezi acest miros pentru că deja ești obișnuit cu el, face parte din tine; însă când intri într-o casă străină deja sesizezi un alt miros. Așa e și cu oamenii. Fiecare are un miros propriu. Bine, mai sunt și cazurile excepționale cărora îți vine să le recomanzi tu un parfum dar asta după ce se împrietenesc cu apa și săpunul 😉

Eu de exemplu mi-am descoperit parfumul preferat la coafor. Poate părea ciudat, dar am mers de câteva ori la același coafor pentru tuns vârfurile, spălat sau aranjat pentru că îmi plăcea cum mirosea tipa care mă tundea, însă îmi era rușine să o întreb cu ce parfum s-a dat. Parcă atunci când te întreabă o prietenă despre parfumul pe care îl folosești e altceva, chiar îi întinzi încheietura mâinii să te miroase, dar să întrebi un străin, mi se părea ciudat și nu vroiam să interpreteze greșit gestul meu. Eram în perioada în care probam tot felul de parfumuri (ieftine, ce-i drept și care nu persistau atât de mult) din cataloagele colegelor mele de școală. Nu aveam încă un parfum preferat. Cumpăram ce era nou sau la reducere tocmai pentru a descoperi parfumul potrivit.

Știam că e ceva deosebit, căci simpla adiere a acestui parfum prin dreptul senzorilor mei olfactivi îmi stârnea dorința de a inspira mai puternic. Mireasma lui oriental floral-fructată mă ducea cu gândul la o întindere ademenitoare de mandarine proaspete, bergamotă, litchi și piersici în care aș fi putut să înaintez euforic până la următoarea aromă fină de iasomie, crini și lăcrămioare îmbinate armonios cu fructele de prune și un iz suav de vetiver, mosc și vanilie. Într-un sfârșit i-am aflat și denumirea.

Este vorba despre parfumul Dolce&GabbanaThe One, parfumul pe care îl folosesc de aproape 5 ani fără să mă fi plictisit vreo secundă de el.

Dolce-Gabbana-The-One-EDP-Parfum-original-pentru-femei

E un parfum senzual și feminin, elegant și sexi, destinat femeilor care au încredere în sine, în farmecul propriu și în capacitatea lor de a atrage atenția celor din jur. Până și ambalajul său emană eleganță și rafinament prin nuanțele aurii folosite și stilul clasic, simplu al sticluței. Există și varianta bărbătească a acestui parfum, care este la fel de deosebit ca și cel de damă.

Cea mai sigură metodă de a fi posesorul sau posesoarea unui parfum original este să-l comanzi online de pe un site care oferă garanția calității cum ar fi http://www.onlineparfum.ro.

logo-onlineparfum-small-250x250

Din experiență îți pot spune că parfumurile care îți sunt băgate pe gât la jumătate de preț (sau chiar mai puțin) de diverse persoane ”mai colorate”, nu sunt așa cum afirmă ele ”trimise” din străinătate, ci sunt contrafăcute și riști să te alegi cu apă de ploaie cu iz de Hugo Boss, Paco Rabanne, Calvin Klein sau Giorgio Armani. 

Trecând peste sinceritatea exagerată care uneori mă caracterizează, te provoc să lași în comentarii numele unui parfum pe care l-ai cumpărat și ți-a plăcut, l-ai mirosit la cineva și ți-l dorești, l-ai descoperit ca fiind parfumul tău preferat sau îți amintește de cineva drag ori de câte ori îl simți în preajma ta.

Articol parfumat scris pentru competiția SuperBlog 2014, Proba  13 Povestea parfumului preferat

Un gând despre „Parfumul preferat

Lasă un răspuns

