Fentează timpul!

Te-ai gândit vreodată cum vei arăta la bătrânețe?

Eu mă gândesc uneori la anii care vor trece peste mine și încerc să-mi imaginez cum va arăta chipul meu peste 20, 30 sau 40 de ani. În general îmi vin aceste gânduri în minte când văd o femeie mai în vârstă pe stradă. Cel mai mult mă emoționează doamnele care, deși au trecut de prima tinerețe (poate și de-a doua 😉 ) se păstrează încă elegante și se vede pe chipul lor că acordă o atenție deosebită îngrijirii. Probabil ele au descoperit deja prima gamă anti-age din lume care are în spate un brand românesc, Gerovital. (Când asociez prima din lume cu românesc, nu pot decât să fiu mândră de naționalitatea mea, iar pentru asta Gerovital merită tot respectul!)

Nu e greu deloc să ai grijă de tine. Poate nu te pricepi la machiaj, modă sau coafat însă e important să nu-ți lipsească din dulăpiorul sau raftul cu cosmetice o cremă potrivită tenului tău. Indiferent de vârstă sau situația financiară măcar atât poți face pentru tine. Așa cum îi dai stomacului mâncare atunci când îi e foame, la fel ar trebui să-ți hrănești și pielea când strigă după hidratare sau cere o soluție pentru sensibilitatea pe care o simte. Unele femei au tenul sensibil, altele se luptă cu acneea încă din școală, unele au tenul prea gras sau dimpotrivă prea uscat. Dacă te confrunți cu una din aceste probleme, trebuie să știi că Gerovital, Doctor în frumusețe te poate ajuta. Gerovital reprezintă garanția inovației și a calității, iar noile produse din gama Gerovital H3 DERMA+ Prof. Dr. Ana Aslan certifică clinic eficienţa produselor.

Fără titlu

Cei de la Farmec au lansat prima linie de produse dermatocosmetice Gerovital H3 DERMA+ Prof. Dr. Ana Aslan, creată în colaborare cu specialiști din domeniul sănătății pentru a răspunde diferitelor nevoi și sensibilități ale pielii și părului. Poți găsi aceste produse în farmacii iar dacă nu știi cu exactitate ce produs ți se potrivește, nu ezita să ceri sfatul farmacistei. Deasemenea, pe site-ul www.farmec.ro găsești produsele clasificate pe categorii (îngrijirea tenului, părului, corpului) și în fiecare categorie ceea ce ți se potrivește (în funcție de tipul de ten, vârstă sau sex).

Fără titlu

Dacă ești genul cu Facebook-ul deschis toată ziua (dat în bară la serviciu, bineînțeles), le poți da și un Like: http://www.facebook.com/farmec.company și poți fi astfel la curent cu toate noutățile, promoțiile și sfaturile legate de frumusețea și sănătatea pielii.

Nu sunt o frumusețe, dar îmi place să am grijă de mine. Nu o fac pentru cineva anume, o fac din respect pentru mine. Soțul meu îmi spune mereu că sunt frumoasă oricum, machiată sau nemachiată, și noaptea și dimineața când mă trezesc, chiar și când plâng dar mai ales când râd. El așa mă vede și nu ar avea de ce să mă mintă. Oricum nu are nimic de câștigat, nu trebuie să mă complimenteze pentru a obține ceva. Dar am și eu secretele mele. După 30 de ani cred că e permis să mai ai secrete față de soț (la capitolul păstrarea frumuseții, să fie clar!). Până la urmă el se bucură cel mai mult de faptul că am mereu grijă de mine și îmi îngrijesc tenul. Bănuiesc că e mândru când diverse persoane îi spun că nu îmi arăt vârsta. Și chiar nu văd de ce aș arăta-o. Vreau să fentez timpul, să diminuez ridurile timpurii și să am mereu o piele fină ca de bebeluș.

Tu nu-ți dorești la fel?

Articol scris pentru SuperBlog 2014, Proba 14: Adio ten sensibil!

Un gând despre „Fentează timpul!

Lasă un răspuns

