Emoții

Acum când tu pari fericit

Și nu ești lângă mine

Eu sufăr că ne-am despărțit

Și nu sunt lângă tine.

Eu cred că vina-i doar a ta

Și greu îmi e, nu pot uita

Trecutu-acela blestemat

Căci te-am iubit cu-adevărat

Și am crezut că ești al meu

Că amândoi vom fi mereu

Și nimeni n-o să ne despartă.

Cum poți iubi o altă fată?

Aș vrea să am iubirea ta

Atât de simplă, schimbătoare

Să pot iubi un oarecare

Străin ce mi-ai ieșit în cale

Fără să-mi pun o întrebare

De unde vine? Ce gând are?

Dar nu pot, viața mea-i amară,

Nu pot iubi a doua oară

Căci am crezut numai în tine

Și văd că nu am făcut bine

Ești liber, poți să faci ce vrei

Eu n-am nimic cu viața ei

Dar mă întreb cum ai putut

Să uiți prin câte am trecut?

Momente dulci, de pasiune,

Momente rele dar și bune

Sunt furioasă-acum ți-o spun

Și-aș vrea să spun la lume

Să strig cât ești tu de nebun

Și cum te ții de glume

Dar nu e glumă, știu prea bine

Tu ai plecat de lângă mine

Sunt tristă acum, dar o să-mi treacă

Așa că lasă-mă, hai, pleacă

Nu mai privi în urma ta

Eu o să-mi văd de viața mea

Și chiar dacă îmi va fi greu

Voi încerca să râd mereu

Să nu arăt cât am iubit

Și cât de mult am suferit

Acum eu știu, ești fericit

Dar nu regret că te-am iubit.

Iar dacă mă mai întâlnești

Te rog să nu mă mai privești

Căci niciun rost n-ar mai avea

Când lângă tine va fi ea

S-o văd ținându-te de mână

Iar eu acum sunt o străină.

S-o văd râzând și fericită

Iar eu cu inima zdrobită

De ce n-ai spus de la nceput

Că nu-ți place de mine

Și m-ai lăsat să te iubesc

Și-ncet să cred în tine

Emoții trec prin trupul meu

Și mă gândesc la tine

Cred c-am ajuns la apogeu,

Iubirea nu mai vine

Mi-e frică-acum să mai iubesc

Și mă gândesc cu jale

Cu cine oare să vorbesc

Cine-o să-mi iasă-n cale?

Știu că mai e acum în lume un pic de bunătate

Și-am auzit așa-ntr-o doară de o comunitate

Sper să găsesc pe cineva ce să mă scoată-n lume

Și să învăț din nou să râd sau să zâmbesc la glume.

E greu să ieși din cochilie când te-ai ascuns de lume

Dar trebuie mereu să speri în vremuri și mai bune.

KomunomoLogo_patrat-250x250

Uneori ne ascundem emoțiile, alteori le lăsăm libere. Observăm la cei din jurul nostru diverse comportamente care au la bază anumite emoții, sentimente, stări. Observăm bucurie, iubire, frică, dezgust, furie, tristeţe. Cu toții am trecut prin fiecare din aceste sentimente. Fiecare a iubit sau poate încă mai iubește. Mici bucurii trăim în fiecare zi. Iubirea merge mână în mână cu bucuria dar cu celelalte ce facem?

Cum gestionezi frica? Te ascunzi într-un colț și aștepți să treacă pericolul? Sau o înfrângi? Aștepți să te doboare? Sau îi aplici tu lovitura de grație? Mulți spun că le este frică doar de Dumnezeu. Ție de ce îți este frică? Ți-e frică de ceva ce nu ai văzut niciodată dar știi că există? Sau ți-e frică de ceva ce vezi, simți sau auzi și știi că poate să îți facă rău? Mie mi-e frică și de una și de alta însă prefer să nu-mi arăt frica. Prefer să repet în mintea mea că totul va fi bine și cum gândirea pozitivă atrage rezultate pozitive, de cele mai multe ori funcționează.

Ce te dezgustă? Te dezgustă anumiți oameni? Anumite situații? Dezgustul se aplică la fel ca și în cazul furiei. ești furios pe o situație, pe o persoană… dar și tristețea e la fel…e produsă de anumiți oameni, situații…

Există legături strânse între toate acestea: bucurie, iubire, frică, dezgust, furie, tristeţe și cred că toate se potrivesc perfect cu poezia scrisă mai sus pentru Superblog 2014 și Komunomo.

Toate în una și una în toate. Iubire, bucurie, despărțire, dezamăgire, furie, tristețe, frica de a iubi din nou, trădare, dezgust…speranță, o nouă zi, un nou început!

Un gând despre „Emoții

Lasă un răspuns

