Votați SuperBlog! E DELICIOS!

Am aflat de SuperBlog prin intermediul unui blogger partener și datorită unui un banner am ajuns să trăiesc una din cele mai frumoase experiențe din ultima vreme. Am avut norocul de a mă înscrie chiar de la început și astfel când au apărut probele am respectat termenele limită, mai puțin spre final când prinsă cu alte proiecte și treburi personale (de 1 an și 10 luni) am mai întârziat și am fost penalizată cu câteva puncte. Chiar și așa, locul pe care am ajuns e motiv de mândrie pentru mine, mai ales că e pentru prima dată când particip și concurența a fost una acerbă. Am reușit să cunosc virtual foarte multe persoane talentate și am ajuns să citesc bloguri care își merită poziția în topul competiției.

Anul acesta competiția a avut 24 de probe, toate una și una, cu premii din cele ma interesante și sponsori renumiți precum Delaco (preferații mei, și după notele oferite și reciproca e valabilă), Toyota (foarte aproape de sufletul meu, datorită unei probe m-am programat la un test-drive pentru prima dată și am avut mari emoții la volanul unei super mașini), Vila Alpin Straja, Farmec, Colop, Editura All, OnlineParfum.ro, PaperPlus, MarketOnline, CND Turism, Komunomo, MidiHelp International, MediaDot sau TotalProBeauty.

Printre partenerii media s-au numărat: www.121.ro – comunitatea femeilor senzaționale, revista Connect – www.connect.ro, Mujer.ro, PRwave,  RadioLynx, toateBlogurile – www.toateblogurile.ro și TVR2, sigur ați auzit și voi de o parte dintre ei.

Dar cum competiția a ajuns la final, aș dori să-l prezint tuturor pe candidatul SuperBlog 2015 care va reveni în cursa pentru cea mai bună competiție de blogging în primăvară. Și cum orice este permis, vi-l înfățișez sub forma unui tort. Ia uitați-l cât de chipeș e. Credeți-mă pe cuvânt, și la gust e delicios.

Dar să vi-l prezint pe îndelete:

DSC_0239 DSC_0241 DSC_0243

Are o bază solidă făcută dintr-un aluat de tartă. Poate unii nu preferă acest tip de blat, dar e cel mai sigur, nu riști să se lase la final sau să crească prea mult. M-am gândit că e cel ma potrivit pentru SuperBlog căci aceasta e o competiție cu vechime în care se înscriu bloggeri care au ceva de spus. Partea faină e că are mai multe probe, una mai interesantă ca cealaltă, atât ca temă cât și ca premii și astfel te ține în priză până la final.

Despre cremă ar fi multe de spus însă vă dau câteva indicii: este o cremă cu vin dulce pentru că SuperBlog se adresează persoanelor care au atins o oarecare maturitate creativă sau celor cărora le umblă degetele pe tastatură precum limba-n gura celor care servesc puțin din minunata licoare. Are suc de portocale și lămâie căci dacă intri în această competiție trebuie să fii vitaminizat puternic dacă vrei să respecți termenele limită și să dispui de creativitatea necesară tuturor probelor. Mai are și patru gălbenușuri frecate bine cu zahăr pudră și pregătite termic pe baie de aburi căci în mod sigur creierul ți se va încinge și imaginația îți va lua foc dacă te hotărăști să intri în această competiție. Frișca bătută adăugată la final în cremă reprezintă premiile absolut superbe oferite dar pentru care trebuie să te lupți cu alți bloggeri la fel de pricepuți sau chiar mai buni ca tine. Toate aceste ingrediente sunt ținute împreună de câteva foi de gelatină, căci dacă nu ar exista un regulament, niște cerințe clare și brief-uri de respectat, toată lume ar scrie despre totul și nimic. Partea faină la această cremă e că odată pusă la rece, se separă (probabil din cauza densității diferite a ingredientelor, sau a ordinii în care sunt adăugate ingredientele) și în partea de sus va rezulta o altă cremă cu aspect de jeleu. Așa e și cu SuperBlog. Se înscriu foarte multe bloguri, o parte renunță pe parcurs, o parte merg până la final iar în top 3 ajung cei mai buni.

Pentru ornat am folosit tot frișcă pentru că e pe placul tuturor (ca și competiția SuperBlog de altfel), fulgi de migdale (ceva de calitate, ca și SuperBlog) o inimă și un cerc făcute din același aluat ca și blatul prin care vă anunț public dragostea mea pentru această competiție și faptul că vă aștept să ne prindem în horă împreună la competiția de anul viitor precum și câțiva puișori din spumă de zahăr. Puișorii sunteți voi, cei care îmi citiți blogurile, îmi admirați premiile câștigate în diferite competiții de blogging și mi-ați spus de multe ori că vă place ceea ce fac. E modul meu de a vă invita să votați SuperBlog și să vă înscrieți în această competiție în primăvară. Nu sunt reguli privind notorietatea blogului, numărul de vizualizări, page rank și alte asemenea. Dacă simți că ai ceva de spus, SuperBlog e o oportunitate minunată de a te descoperi.

Unde mai pui că e o competiție delicioasă, dulce pentru unii, ușor acrișoară pentru alții, ornată frumos, prezentată impecabil dar cu ingrediente de calitate care nu pot da decât un rezultat excepțional.

Și astfel închei pledoaria mea în cea de-a 24-a probă a competiției. Vă rog, serviți-vă și votați SuperBlog. E Delicios!

5 gânduri despre „Votați SuperBlog! E DELICIOS!

Lasă un răspuns

