Tu ce fel de ștampilă ești?

Dacă mâine ne-am transforma cu toții în ștampile, tu ce fel de ștampilă ai fi?

În mod sigur ai văzut măcar o dată în viață o ștampilă: pe o factură, chitanță, contract, plicuri ori folosită la personalizarea coletelor, tricourilor, ambalajelor sau pliantelor. Dacă nu te-ai gândit până acum la asta, poți face un exercițiu de imaginație. Pe site-ul celor de la Colop găsești tot felul de modele pentru ștampile și astfel poți personaliza orice ștampilă după bunul plac și nevoie.  Nu se știe niciodată când ai putea avea nevoie de o ștampilă, nu?

aprobat stampila

Dacă mă întrebi pe mine, eu sunt ”CONFORM CU ORIGINALUL” și asta pentru că sunt leit taică-miu, un om plin de calități dar pe care le arată doar oamenilor speciali. Nu lasă pe oricine în jurul său și e de ajuns să-l calci pe coadă că imediat își arată colții la tine; din fericire nu durează mult starea asta și se transformă repede într-o pisică blândă. Este extrem de înțelept și știe mereu să-ți dea un sfat bun dacă ai nevoie, e răbdător și uneori cei din jurul lui cred că e prea moale, însă în mintea lui totul e calculat iar rezultatul îi dă întotdeauna fără virgulă 😉

SB1

Mi-ar plăcea totuși să fiu o datieră, o ștampilă din aia care atunci când o aplici îți afișează data în care ești (asta dacă nu uiți să o reglezi în fiecare dimineață). Ar fi perfect dacă mi-ar spune și ce zi a săptămânii e căci am o mare problemă cu asta, nu că nu aș ști zilele săptămânii, doar că mereu am impresia că sunt în altă zi. Singura zi pe care nu o încurc niciodată e LUNI. După două zile petrecute acasă, lunea știu în mod clar că e cea mai aglomerată zi atât la serviciu unde am de procesat tot ce s-a întâmplat de vineri până duminică inclusiv, cât și acasă unde se adună rufe de spălat, frigiderul e gol, în casă e dezordine după două zile de joacă și împrăștiat jucării de cel mic. Joia în schimb, am mereu impresia că e vineri. Poate că sper să se termine săptămâna mai repede sau poate că mă ia oboseala prea din timp…

De sintagma: ”În cât suntem azi?” nici nu mai zic. Acu mi-ai spus, acu am uitat: ”În cât spuneai că suntem?”. Noroc cu telefonul că pot să verific mereu data. Dar dacă eram o datieră, imediat mă ștampilam pe o foaie de hârtie și știam cu exactitate. Dar asta e, nu suntem niciodată ceea ce am vrea să fim…

stampila-momentului_colop_superblog

Articol participant la proba 3 din Competitia SuperBlog2015

Un gând despre „Tu ce fel de ștampilă ești?

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 3. Ce fel de ştampilă eşti tu?

Lasă un răspuns

