O poartă deschisă spre îndeplinirea viselor

Visezi să ai propria ta afacere, să nu mai depinzi de șefi și zile de salariu? Visezi să-ți poți permite un concediu în străinătate sau o mașină nouă? Visezi să-ți schimbi apartamentul cu unul mai mare sau chiar cu o casă? Visezi pentru copiii tăi ceea ce tu nu ai avut?

E timpul să te trezești! Visând nu vei obține nimic. Trebuie să faci TU ceva și dacă mai dormi mult s-ar putea ca cei care au avut aceleași vise ca tine să se fi trezit de mult la realitate și să ți-o fi luat înainte.

Dacă nu faci ceva, vei ajunge să te uiți la cei care au și să te întrebi: ”Oare eu de ce nu am noroc?”. Păi nu e chestie de noroc. Dacă vrei să ai, trebuie să faci ceva. Măcar încearcă. Sigur te pricepi la ceva. Sau ți-e mai bine să te trezești zi de zi, să mergi la același serviciu și să speri că într-o zi vreo mătușă îți va lăsa o moștenire care să-ți asigure bătrânețile? Vești proaste! Mătușile mai au și alți nepoți prin jur sau care apar atunci când e de împărțit vreo moștenire, așa că nu o să te alegi cu mare lucru.

Te-ai trezit? Acum uită-te în jur. Ce vezi? Oameni la fel de necăjiți ca și tine? N-ai vrea să fii deasupra lor? Sau poate vezi oameni mai înstăriți. Dacă ei au reușit, tu de ce nu ai face-o? Aaa, ai face-o dar nu ai cu ce să începi? Asta e doar o scuză. Îți trebuie doar curaj. De capital de obicei se ocupă băncile. Nu ai încredere în bănci? Păi de ce? Chiar dacă ești chibzuit, până vei strânge tu banii necesari pentru ceea ce îți trebuie, apar alte lucruri pe care să-i cheltui, dar dacă îți merge mintea poți începe cu ceva mic care în timp să crească și să-ți asigure tot confortul pe viitor. Ok, am înțeles, nu vrei să faci un credit la bancă pentru a te ”risca” într-o afacere care e posibil să nu meargă așa cum îți dorești dar ai putea să cauți ceva mai ”light” care să fie deschis nelimitat la îndeplinirea viselor tale.

Banca Transilvania oferă clienților săi programul de loialitate STAR Card atașat cardurilor de credit ale băncii. Poți opta pentru un card STAR Forte, un card de credit care se emite gratuit și de pe care poți împrumuta de cel mult 5 ori venitul tău lunar. Este un card de cumpărături pe care îl poți folosi atât la cumpărăturile pe internet cât și în magazinele partenere din țară cum ar fi: Proges, Media Galaxy, eMAG, Plafar, Eximtur, Flanco, PC Garage, Benvenuti sau Cărturești. 

logo-BT-banca-transilvania-sponsor-superblog-2015-300x107

Eu mi-am făcut un astfel de card anul trecut înainte de Black Friday în ideea că vor fi atât de multe oferte încât economiile mele nu vor face față și de atunci l-am tot folosit, mai ales că primesc extrasul lună de lună pe mail și nu există costuri la utilizarea cardului la comercianți. În plus, pentru toate cumpărăturile primești puncte STAR cadou pe care le poți folosi tot la cumpărături în magazinele din programul STAR. Sigur ai văzut și tu sigla programului în magazinele din care faci cumpărături, eu am văzut-o chiar azi în Noriel, unul din magazinele mele preferate unde intru destul de des cu cel mic.

banca-transilvania-sponsor-superlog-proba-2015

Dar să-ți zic ce aș face eu dacă de exemplu aș dispune de vreo 5,000 Euro pe cardul ăsta, și posibilitatea de a cumpăra în rate fără dobândă de la magazinele partenere STAR.

În primul rând mi-aș cumpăra un aparat foto profesionist, un DSLR în mod sigur. Aș face niște cursuri de fotografie (e și asta o artă, experiența mea în pozat mâncarea nu prea e suficientă) și aș cumpăra câteva accesorii pentru decoruri. Apoi aș începe să vorbesc cu prietenii să le pozez copiii, animalele, evenimentele din familie sau ce mai vrea lumea să păstreze ca amintire. Bineînțeles că la început aș face-o pe sume infime, gen de-o pizza și-o strângere de mână dar vin apoi prietenii prietenilor și prietenii prietenilor prietenilor și tot așa. Îmi rămân bani și de mers în concediu și exersat arta fotografică și încet-încet îmi fac un portofoliu pe care să-l arăt și viitorilor potențiali clienți, banii încep să curgă, pot lua și o cameră video și îl iau și pe bărbată-miu să filmeze pe la nunți și cumătrii.

Asta e așa, o idee la rece cu ceva ce mi-ar place mie, dar tu caută ceva care să te pasioneze. De exemplu poți investi în tot felul de materiale și să creezi ceva pentru copii, îți poți face chiar și un magazin virtual în care să-ți vinzi creațiile, poți face prăjituri de casă pe care să le vinzi, iți iei o mașină de cusut și coși ceva dacă te pricepi, sau poți să te simți bine, să vizitezi locuri minunate, să-ți iei telefonul dorit sau să-ți renovezi locuința.

Ai o mulțime de posibilități.

Tu ce ai face cu 5,000 Euro?

Articol scris pentru Proba 7 din cadrul Competitiei SuperBlog2015

5 gânduri despre „O poartă deschisă spre îndeplinirea viselor

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 7. STAR – în fiecare zi. Deschis nelimitat la îndeplinirea viselor

Lasă un răspuns

