Fericirea dintr-o cană

Am primit multe cadouri de-a lungul timpului la aniversări, cu ocazia diferitor sărbători sau pur și simplu atunci când cineva dorea să-mi mulțumească pentru diverse servicii. Dacă stau să mă gândesc ce am primit la fiecare aniversare de exemplu, ei bine, m-a cam lăsat memoria căci majoritatea au fost lucruri care se consumă sau se demodează. Țin minte câteva parfumuri care m-au încântat cu mirosul lor însă după ce s-au terminat, duse au fost. Au mai existat cutii de bomboane (care nu au rezistat mai mult de 1-2 zile), bijuterii din argint (preferatele mele) care în timp și-au mai pierdut din strălucire și având atât de multe nici nu m-am mai ocupat să le ”revigorez”, flori care s-au ofilit după câteva zile sau au renunțat la lupta pentru ”supraviețuire” văzând că nu le îngrijesc așa cum trebuie, haine care în timp s-au uzat sau demodat și nu mai zic de bani care în secunda doi s-au evaporat și nu mai știu pe ce.

Cu toate acestea, am și câteva lucruri care au rezistat timpului și care îmi amintesc cu drag de persoana care mi le-a dăruit. Printre aceste lucruri se află câteva căni amuzante cu tot felul de mesaje ori imagini sau căni personalizate după ”chipul și asemănarea mea”.

Sunt omul cănilor, asta e drept. Îmi place să cumpăr de peste tot căni, iar atunci când merg în concediu pe undeva aduc familiei și prietenilor câte o cană cu imagini din locul unde am fost și câte un magnet de frigider. Eu ies destul de ieftin iar cel care le primește va avea mult timp (sau chiar pe viață dacă e grijuliu) o amintire de la mine.

Din punctul meu de vedere, o cană poate fi un cadou ideal, cu condiția să fie o cană de calitate, să transmită ceva sau să fie realizată într-o tehnică anume, cum sunt cănile handmade sau cele pictate manual. Parcă și aroma cafelei e alta atunci când o savurezi dintr-o cană specială, nu?

cana-frunze-de-toamna-P32rL cana-minion-carl-g6cLx

Pentru iubitorii de căni cu personalitate există MagazinuldeCani.ro, un magazin online unde poți găsi căni handmade (cu hăinuțe croșetate sau pictate manual), căni originale pentru iubitorii de cafea ori pasionații de ceai, căni cu mesaje pentru Crăciun, cu mesaje de dragoste, seturi de căni pentru copii și părinți, pentru iubitorii de animale sau diferite seturi ce pot fi oferite cadou.

Super-blog-MagazinuldeCani-300x187

De asemenea, tot aici poți găsi și o colecție de ceaiuri parfumate sau cafele aromate care merg de minune cu cănile deosebite de pe site.

Tu ești iubitor de ceai sau de cafea? În ce fel de cană îți savurezi lichidul preferat?

Articol scris pentru proba 10 din cadrul Competitiei Superblog2015

Un gând despre „Fericirea dintr-o cană

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 10. Fericirea într-o cană

Lasă un răspuns

